• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
اختصاصی

سریال انیمیشنی «جنگ ستارگان» در «فیلم‌نت» دوبله شد

  • کد خبر : 29764
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
سریال انیمیشنی «جنگ ستارگان» در «فیلم‌نت» دوبله شد
سینما جریان | سریال انیمیشنی «جنگ ستارگان: ماجراجویی‌های جدای جوان» در هفت قسمت 24 دقیقه‌ای با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

پلتفرم فیلم‌نت سریال انیمیشنی «جنگ ستارگان: ماجراجویی‌های جدای جوان» را با دوبله اختصاصی در دسترس علاقه‌مندان به جهان «جنگ ستارگان» («جنگ‌های ستاره‌ای») قرار داد.

«جنگ ستارگان: ماجراجویی‌های جدای جوان» یک مجموعه انیمیشنی آمریکایی است که در سال ۲۰۲۳ در سرویس استریم دیزنی پلاس و همچنین شبکه تلویزیونی دیزنی جونیور پخش شد. «جنگ ستارگان: ماجراجویی‌های جدای جوان» اولین محصول تمام‌انیمیشنی دنیای «جنگ ستارگان» است که مخاطبان جوان را هدف قرار داده است.

سریال انیمیشنی «جنگ ستارگان: ماجراجویی‌های جدای جوان» داستان جوان‌های شجاعی را روایت می‌کند که در دوران جمهوری اعظم، قرن‌ها قبل از داستان اصلی «جنگ ستارگان»، یاد می‌گیرند که چگونه به شوالیه‌های جدای تبدیل شوند.

الیوت ام. بور به‌عنوان کارگردان ناظر در پروژه «جنگ ستارگان: ماجراجویی‌های جدای جوان» فعالیت داشته است. دی بردلی کوپر، جولیت داننفیلد، اما برمن، پیوتر مایکل و جاناتان لیپو نیز از جمله صداپیشگان این سریال انیمیشنی هستند.

سریال «جنگ ستارگان: ماجراجویی‌های جدای جوان» در مجموع با استقبال منتقدان روبه‌رو شده است. منتقدان این سریال را نمایشی سرگرم‌کننده و مقدمه‌ای خوب برای آشنا کردن کودکان با جهان «جنگ ستارگان» دانسته‌اند و همین‌طور تاکید سریال بر درس‌های زندگی و موفقیت در انتقال روح جهان «جنگ ستارگان» را از ویژگی‌های مثبت این مجموعه قلمداد کرده‌اند.

سریال انیمیشنی «جنگ ستارگان: ماجراجویی‌های جدای جوان» را می‌توانید در هفت قسمت ۲۴ دقیقه‌ای و با دوبله اختصاصی در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید.

لینک کوتاه : https://cinemajaryan.ir/?p=29764

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • خوشحالیم که «سینما جریان» را انتخاب کرده‌اید.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و یا به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نمی‌شود.

logo-samandehi