• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

بازگشت شخصیت شرورِ «من نفرت انگیز»

  • کد خبر : 36424
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
بازگشت شخصیت شرورِ «من نفرت انگیز»
سینما جریان | تریلر فیلم جدید استودیوی ایلومینیشن با فیلم کوتاه «به شکل ماه» (Mooned) منتشر شد.

فیلم جدید استودیوی ایلومینیشن به نام «مهاجرت» با فیلم کوتاه «به شکل ماه» (Mooned) همراه خواهد شد که بازگشت وکتور، شخصیت منفی انیمیشن «من نفرت انگیز» را به نمایش می‌گذارد.

وکتور، با صداپیشگی جیسون سیگل، در اولین فیلم «من نفرت‌ انگیز» معرفی شد و اکنون داستان او همچنان ادامه دارد، او سعی می کند راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند تا از گیر افتادن در ماه نجات بیابد.

«من نفرت انگیز» یک مجموعه بسیار موفق بود که دنباله‌ها و اسپین‌آف‌های متعددی را تولید کرد و آخرین فیلم قبل از فیلم «مهاجرت» در تاریخ ۲۲ دسامبر در سینماها نمایش داده می‌شود.

همانطور که جدیدترین فیلم بلند استودیوی ایلومینیشن به نام «مهاجرت» در دسامبر امسال وارد سینماها می‌شود، چهره‌ای آشنا و دوست‌داشتنی به آن ملحق می‌شود، زیرا وکتور شرور «من نفرت انگیز» با فیلم کوتاه «به شکل ماه» (Mooned) بازگشته است. این انیمیشن کوتاه با محوریت شخصیت وکتور با صدای جیسون سیگل، قبل از نمایش فیلم آینده استودیو پخش خواهد شد که قرار است در روز جمعه، ۲۲ دسامبر برای اولین بار به نمایش درآید، با یک تریلر جدید که به طرفداران اولین نگاه به این شخصیت را ارائه می‌کند.

وکتور که در سال ۲۰۱۰ اولین بازی خود را در این مجموعه انجام داد، به عنوان شخصیت منفی در مقابل گرو ظاهر شد، یک شرور که زمانی پدرخوانده سه یتیم شده بود. آن فیلم با شکست وکتور بر روی ماه به پایان رسید، در حالی که گرو به زمین بازگشت. اکنون، سیزده سال از اولین نمایش «من نفرت انگیز» در سینماها می‌گذرد، داستان وکتور همچنان ادامه دارد و «به شکل ماه» تلاش‌های خود را برای یافتن راهی برای بازگشت به خانه شرح می‌دهد. همچنین در کنار سیگل، پیر کوفین، انیماتور و کارگردان مشترک «من نفرت انگیز»، که به عنوان صدای پشت طلسم‌های نمادین مجموعه – مینیون ها – بازی می کند، بازمی گردد.

ترجمه: مهشید محمدی مرام

لینک کوتاه : https://cinemajaryan.ir/?p=36424

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • خوشحالیم که «سینما جریان» را انتخاب کرده‌اید.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و یا به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نمی‌شود.

logo-samandehi