• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

تریلر «پاندا کونگ فوکار ۴» منتشر شد

  • کد خبر : 37412
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۷
تریلر «پاندا کونگ فوکار ۴» منتشر شد
سینما جریان | تریلر «پاندا کونگ فو کار۴» بیش از 142 میلیون بار بازدید شد.

«پاندای کونگ فو کار ۴» شروع قدرتمندی داشت و روز چهارشنبه، زمانی که تریلر این انیمیشن منتشر شد تاکنون بیش از ۱۴۲ میلیون بازدید در سراسر شبکه های اجتماعی به دست آورد.

پلتفرم تیک تاک کمک بزرگی در انتشار تریلر «پاندای کونگ فو کار ۴» بود که موجب شد این تریلر نسبت به سایر انیمیشن های استودیو یونیورسال «برادران سوپر ماریو»، «مینیون ها ۲»، «آواز ۲» و «گربه چکمه پوش» بهتر عمل کند.

بازدید تریلر «پاندای کونگ فو کار ۴» نزدیک به دیگر فیلم‌های موفق استودیویی بزرگ در ماه‌های اخیر است، از جمله «درون و بیرون۲» – که با ۱۵۷ میلیون بازدید (۷۸ میلیون از آن از تیک تاک) بزرگترین تریلر انیمیشن تاریخ دیزنی را به نمایش گذاشت. — و «پادشاهی سیاره میمون ها » که مجموعاً ۱۰۰ میلیون بازدید برای دیزنی و استودیو بیستمین قرن در طول دوره بازاریابی فیلم به دست آورد.

تریلر «پاندای کونگ فو کار ۴» که بازگشت پاندای محبوب جک بلک را نشان می‌داد، به صدر لیست ویدیوهای پربازدید یوتیوب نیز صعود کرد. طبق یونیورسال، مخاطبان اصلی بین ۲۵ تا ۳۴ سال سن داشتند.

در فیلم «پاندای کونگ فو کار ۴»، پو در نقش جنگجوی اژدها برای تبدیل شدن به یک رهبر معنوی بازنشسته می شود و باید روباه حیله گری به نام ژن را برای جانشینی اش تربیت کند.

که هوی کوان و ویولا دیویس در کنار صداپیشگان داستین هافمن، جیمز هانگ، برایان کرانستون و ایان مک‌شین به بازیگران «پاندای کونگ فوکار ۴» می‌پیوندند. کمدی کونگ فو به کارگردانی مایک میچل و کارگردانی مشترک استفانی ما استاین در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ از طریق دریم ورکس انیمیشن و یونیورسال پیکچرز در سینماها به نمایش درخواهد آمد.

مترجم: مهشید محمدی مرام

 

 

لینک کوتاه : https://cinemajaryan.ir/?p=37412

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • خوشحالیم که «سینما جریان» را انتخاب کرده‌اید.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و یا به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نمی‌شود.

logo-samandehi