• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
نمایش ویژه فیلم مستند «کاپیتان من» در موزه سینما

خاطرات ما چه سرنوشتی پیدا می‌کند

  • کد خبر : 33520
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
خاطرات ما چه سرنوشتی پیدا می‌کند
سینما جریان | نمایش ویژه فیلم مستند سینمایی کاپیتان من به کارگردانی سیاوش صفاریان پور با حضور کارگردان اثر و استقبال اهالی رسانه و سینماگران و علاقمندان در موزه سینما برگزار شد.

فیلم مستند سینمایی کاپیتان من به کارگردانی سیاوش صفاریان پور شامگاه دوشنبه ۱۳ شهریور در موزه سینمای ایران با حضور سینماگران و اهالی رسانه بصورت ویژه به نمایش در آمد.
سیاوش صفاریان پور کارگردان این فیلم پیش از نمایش فیلم  با تشکر از حضور مخاطبان گفت: یکی از مسائل مهمی که این روزها درباره آن صحبت می‌شود هوش مصنوعی است و این روزها وقتی درباره هوش مصنوعی و مغز صحبت می‌شود انگار که این دوموضوع در کنار هم قرار دارند.
وی ادامه داد: هر چند این فیلم قبل از مطرح شدن جدی هوش مصنوعی ساخته شده است اما  ما در فیلم  به این تغییر دوران  که در آن  قرار داریم  اشاره می‌کنیم و اگر قراربود این فیلم را امروز بسازیم شاید  ساختارآن  تغییر می‌کرد و قطعا اگر این فیلم ادامه داشته باشد و ساخته شود قطعا به این مسئله توجه خواهد شد.
کارگردان مستند کاپیتان من ادامه داد : مغز یک ساختار و ماشین و عجیب و غریب است که همه ما حامل آن هستیم و یکی از مهترین مسائل خاطرات ما است و  سوال اصلی این است که خاطرات ما چه سرنوشتی پیدا می‌کند.
وی با تشکر از همراهی بهرام رادان  در ساخت این فیلم و همکاری گروه سینمایی هنرو تجربه در نمایش فیلم کاپیتان من گفت:  من خیلی خوشحالم که بهرام رادان با این فیلم همراهی کرد و ساخته شد و همچنین خوشحالم که  این فیلم روی پرده سینما در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده است و امیدوارم این نمایش کمک کند تا مستند‌سازی علمی مورد توجه جدی‌تر قرار بگیرد.
صفاریان پور با یادی از مرتضی پور صمدی و افسوس از دست دادن او گفت:  من  این نمایش ویژه را به مرتضی پور صمدی فیلمبردار فقید سینمای ایران  تقدیم می‌کنم کسی که در فیلمبرداری در سینما و سینمای مستند یک مولف بود و توجه ویژه‌ای به سینمای مستند داشت

لینک کوتاه : https://cinemajaryan.ir/?p=33520

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • خوشحالیم که «سینما جریان» را انتخاب کرده‌اید.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و یا به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نمی‌شود.

logo-samandehi