• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
فروش نیم میلیارد دلاری در گیشه داخلی

رکوردشکنی انیمیشن Super Mario Bros در باکس آفیس همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 29069
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۵۶
رکوردشکنی انیمیشن Super Mario Bros در باکس آفیس همچنان ادامه دارد
سینما جریان | در جریان آخر هفته‌ای که گذشت، انیمیشن Super Mario Bros با گذشت از مرز ۵۰۰ میلیون دلار، رکورد جدیدی را در باکس آفیس داخلی (آمریکای شمالی) به ثبت رساند.

بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، این انیمیشن حال به چهارمین عنوان پرفروش از زمان همه‌گیری کرونا بدل گردیده که توانسته بیش از نیم میلیارد دلار در گیشه داخلی به دست آورد. رتبه‌‌های اول تا سوم این فهرست به ترتیب به فیلم‌های مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (۸۱۴.۱ میلیون دلار)، تاپ گان ماوریک (۷۱۸.۷ میلیون دلار) و آواتار: راه آب (۶۸۳.۹ میلیون دلار) تعلق دارد.

بدین ترتیب این انیمیشن به اولین همکاری ایلومینیشن و یونیورسال تبدیل می‌شود که موفق شده فراتر از ۵۰۰ میلیون دلار بفروشد. از طرفی می‌دانیم پیروزی‌های قارچ‌خور به همین‌جا ختم نمی‌شود و در حال حاضر این عنوان جایگاه «دومین انیمیشن پرفروش تاریخ» را از آن خود کرده است.

همچنین در حال حاضر از این انیمیشن به عنوان بزرگ‌ترین اثر سینمایی اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی یاد می‌شود که موفق شده تا از مرز ۱ میلیارد دلار در سطح جهانی عبور کند.

رکوردشکنی انیمیشن Super Mario Bros در باکس آفیس همچنان ادامه دارد - ویجیاتو

این فیلم داستان دو برادر لوله‌کش اهل بروکلین را روایت می‌کند که بهترین دوستان هم هستند: ماریو همانطور که انتظار می‌رود شجاع است ولی لوئیجی همیشه مضطرب بوده و هیچوقت به جایی نمی‌رسد. در Super Mario Bros این دو با مشکلات لوله‌کشی خود دست و پنجه نرم می‌کنند و سر از یک ماجراجویی طوفانی در قلمرو قارچ‌ها در می‌آورند.

در Super Mario Bros کریس پرت نقش ماریو، ست روگن نقش دانکی کنگ، آنیا تیلور-جوی نقش پرنسس پیچ، چارلی دی نقش لوئیجی و جک بلک نقش باوزر را برعهده دارند.

لینک کوتاه : https://cinemajaryan.ir/?p=29069

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • خوشحالیم که «سینما جریان» را انتخاب کرده‌اید.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و یا به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نمی‌شود.

logo-samandehi