• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

فرش قرمز برای شهاب با «گناه فرشته»

  • کد خبر : 36822
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
فرش قرمز برای شهاب با «گناه فرشته»
سینما جریان | اتفاق خوب این‌که رونق به پلتفرم‌ها بازگشته و فارغ از کیفیت، میزان تولید سریال‌ها بالا رفته است. «گناه فرشته» نیز جزو محصولات جدید خانگی است که بر اساس خبر رسمی، پخش آن جمعه اول دی ماه در فیلیمو شروع خواهد شد.

این سریال بازیگران مطرح زیادی دارد؛ ازجمله شهاب حسینی، امیر آقایی و مهدی سلطانی. بر اساس اعلام روابط عمومی، اسامی دیگران به‌زودی رسانه‌ای خواهد شد. فعلا کاربران فضای مجازی ابراز امیدواری کرده‌اند «گناه فرشته» زمینه درخشش دوباره حسینی و آقایی را فراهم کند. مبنای گزارش امروز به عملکرد خانگی شهاب حسینی اختصاص دارد و در انتها اشاره‌ای کوتاه به کارنامه خانگی آقایی شده است.

مورد اول| شهرزاد
شهاب حسینی بازیگری مطرح بود و تجربه موفق همکاری با حسن فتحی را داشت که به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال «شهرزاد» انتخاب شد. او نقش قباد دیوانسالار را برعهده داشت که به اصرار بزرگ آقا (علی نصیریان) که نگران ابتر شدن نسل خود بود، شهرزاد سعادت (ترانه علیدوستی) را به عنوان همسر دوم برگزید.

قرار بود بعد از بچه‌دار شدن همه چیز تمام شود و شیرین (پریناز ایزدیار) بانوی اول دستگاه دیوانسالار باقی بماند. قباد اما دلباخته شد و بعد از آن زندگی دیگری تجربه کرد. شهاب حسینی در نمایش ویژگی‌های مردی عصبی و در ادامه عاشق‌پیشه، عملکردی تحسین‌آمیز مقابل دوربین داشت تا جایی که محبوبیتش با «شهرزاد» دوچندان شد. حضور رقیب (فرهاد دماوندی با بازی مصطفی زمانی) نیز عاملی بود برای جلوه‌گری بیشتر حسینی.

مورد دوم| پوست شیر
بعد از «شهرزاد» مدت زیادی به پیشنهادات سریالی جواب رد داد تا این‌که نوبت به «پوست شیر» ساخته جمشید محمودی رسید. شهاب حسینی در این سریال نقش سرگرد محب مشکات را بازی کرد که پس از قتل دخترش، خانه‌نشین شد و وقتی پی برد مشابه این اتفاق برای نعیم مولایی (با بازی هادی حجازی‌فر) رخ داده، آستین بالا زد.

حسینی در «پوست شیر» بازیگر اصلی نبود اما در قامت یک کارآگاه زخم خورده و تنها، نمایشی جذاب به‌جا گذاشت. این سریال هم مثل «شهرزاد» مخاطب بسیار داشت و عاملی بود بر محبوبیت دوباره شهاب حسینی. این نکته را هم اضافه کنیم که او در «پوست شیر» قهرمان اصلی داستان نبود اما در «گناه فرشته» محور اصلی قصه است و همین می‌تواند حسینی را بیش از پیش در کانون توجه قرار دهد.

مورد سوم| گناه فرشته
اگر بر سر کارنامه سینمایی شهاب حسینی اتفاق نظر وجود نداشته باشد، منتقدان و مخاطبان گواه می‌دهند که عملکردش در عرصه خانگی قابل دفاع است. همین پیشینه است که باعث شده علاقه‌مندان این بازیگر با امیدواری دو‌چندان چشم‌انتظار «گناه فرشته» باشند. هنوز جزئیات سریال و نقش حسینی اعلام نشده اما بر اساس گریم متفاوتش می‌توان نتیجه گرفت، اتفاق خوب دیگری رقم بخورد. وانگهی، این سریال را حامد عنقا کارگردانی کرده که نامش با دو سریال پرطرفدار خانگی گره خورده است.

او در «قلب یخی» و «آقازاده» طراح و نویسنده بود و حالا علاوه بر نگارش فیلمنامه «گناه فرشته» کارگردانی آن را نیز برعهده دارد. خاطرتان هست که «آقازاده» در فیلیمو رکورد تماشا را شکست و در طول پخش، تبدیل به سریالی بحث‌برانگیز شد. روز گذشته همچنین خبری منتشر شد مبنی‌بر این‌که:

«لوگوی «گناه فرشته» توسط مهدی میرباقری گرافیست و نقاش مدرنیست که پیش از این لوگو «آقازاده» را نیز طراحی کرده بود، آماده شده است. نشان نوشته سریال در قالب تایپوگرافی نستعلیق طراحی شده و به سادگی با یک رد خون غلیظ به اتفاقاتی که خواهید دید اشاره دارد.» اشاره به رد خون هم نشان از علاقه‌مندی حامد عنقا به تریلرهای جنایی دارد و چه‌بسا «گناه فرشته» در همین حال و هوا باشد.

مورد چهارم| و اما امیر
«قلب یخی ۳»، «عالیجناب»، «رقص روی شیشه»، «آقازاده» و «خون‌سرد» سریال‌های خانگی امیر آقایی هستند. پیش‌تر درباره چرایی شکست این سریال‌ها به‌جز «آقازاده» توضیح دادیم. «قلب یخی ۳» با تاخیر و به شکل نامنظم توزیع شد؛ «عالیجناب» مخاطب زیادی به دست نیاورد؛ «رقص روی شیشه» ناقص ماند و «خون‌سرد» هم در نهایت اثری متوسط لقب گرفت.

با این حساب همچنان «آقازاده» بهترین سریال خانگی امیر آقایی است که شمایل یک آقازاده متمول را دلپذیر ارائه کرد تا جایی‌که سرنوشت تلخ او همدلی مخاطبان را به همراه داشت. «گناه فرشته» دومین همکاری خانگی آقایی و عنقا است و همین تجربه موفق، کدی است برای امیدواری به حصول یک نتیجه خوب دیگر… . تا جمعه یک دی‌ماه منتظر می‌مانیم.

لینک کوتاه : https://cinemajaryan.ir/?p=36822

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • خوشحالیم که «سینما جریان» را انتخاب کرده‌اید.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و یا به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نمی‌شود.

logo-samandehi