• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

«پیکی بلایندرز» صاحب اسپین‌آف می‌شود

  • کد خبر : 37759
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
«پیکی بلایندرز» صاحب اسپین‌آف می‌شود
سینما جریان | داستان فرنچایز «پیکی بلایندرز» با یک فیلم مستقل و یک مجموعه تلویزیونی اسپین آف با تمرکز بر شخصیت پالی ادامه خواهد داشت.

اگرچه «پیکی بلایندرز» در سال ۲۰۲۲ پس از فصل ششم به اتمام رسید، اما این فرانچایز از طریق یک فیلم بلند و همچنین یک سریال اسپین‌آف تلویزیونی که روی پالی تمرکز دارد، ادامه دارد.

در حالی که جزئیات هنوز تا حدودی ابهام دارد، تایید شده است که نتفلیکس در حال توسعه دو اسپین آف از «پیکی بلایندرز» است، که یکی که آنها داستان پالی را روایت می کند. این شخصیت که در سریال توسط هلن مک‌کروری به‌خوبی به تصویر کشیده شد، شاهد پایان داستانش در فصل ششم پیکی بلایندرز بود، اما سریال می‌توانست به عقب برگردد و جای خالی داستان‌های او را پر کند. دقیقاً مشخص نیست که چگونه زندگی پالی در جدول زمانی اسپین آف «پیکی بلایندرز» به نمایش کشیده می شود . اسپین آف دیگر بعدی چندین دهه پس از وقایع سریال اصلی و در بوستون اتفاق می افتد.

مشخصات اسپین آف «پیکی بلایندرز» هنوز فاش نشده است، اما صرف نظر از اینکه واقعا چه اتفاقی می افتد، ارتباط زیادی با سری اصلی خواهد داشت. عمه پالی عنصر بسیار مهمی برای خانواده شلبی بود و درخشش او یکی از نیروهای محرک باند پیکی بلایندرز بود. یک اسپین آف این فرصت را دارد که حتی عمیق‌تر در شخصیت او کاوش کند، در حالی که درگیری‌ها و پیچش‌های مختلفی را نیز ایجاد می‌کند که در نهایت در داستان «پیکی بلایندرز» به ​​ثمرخواهد نشست. فقط زمان مشخص خواهد کرد، اما اسپین آف پالی در حال شکل گیری است تا یک قطعه کامل برای سری اصلی باشد.

این سریال که بین دهه‌های ۱۹۱۰ و ۱۹۳۰ در انگلستان اتفاق می‌افتد، خانواده جنایتکار شلبی را دنبال می‌کند که تلاش می‌کنند دنیای زیرزمینی جنایتکار بریتانیا را در دوران لذت‌پرستانه پس از جنگ جهانی اول کنترل کنند. «پیکی بلایندرز» با آمیزه‌ای از واقعیات تاریخی و  بازبینی های هیجان‌انگیزش، توانست یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در طول اکران اولیه‌اش باشد، اما فصل آخر سوالات زیادی را بدون پاسخ گذاشت.

مترجم: مهشید محمدی مرام

لینک کوتاه : https://cinemajaryan.ir/?p=37759

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • خوشحالیم که «سینما جریان» را انتخاب کرده‌اید.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و یا به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نمی‌شود.

logo-samandehi