• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
5

گربه عنکبوتی در میان جدیدترین پوسترهای Spider-Man: Across the Spider-Verse خودنمایی می‌کند

  • کد خبر : 29557
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۱
گربه عنکبوتی در میان جدیدترین پوسترهای Spider-Man: Across the Spider-Verse خودنمایی می‌کند
سینما جریان | به واسطه‌ی نزدیک شدن به زمان اکران انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse کمپانی سونی پیکچرز پوسترها و تصاویر جدیدی را از این انیمیشن منتشر کرده است.

نکات جالب این پوسترها، شخصیت‌هایی هستند که محوریت هر تصویر را به خود اختصاص داده‌اند. از مایلز مورالز که کاراکتر اصلی داستان است تا همراهانش پیتر بی. پاکر، گوئن و شخصیت‌های جدیدی که بامزه‌ترین‌شان اسپایدرکت (Spider-Cat) یا همان گربه‌ی عنکبوتی است. به هر حال شما نمی‌دانید وقتی وارد یک جهان جدید می‌شوید چه چیزی در انتظارتان است!

داستان این انیمیشن با اختلاف یک ساله پس از پایان انیمیشن «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» روایت می‌شود. جایی که مایلز مورالز؛ قهرمان نقابدار جدید شهر شده و با تهدیدهای بزرگ‌تری مواجه می‌شود. حال او باید از بهترین مهارت‌هایش استفاده کند و با متحدانش همراه شود تا بتواند در نهایت دشمنانش را کنار بزند. The Spot یکی از همین دشمنان جدید مایلز است که توانایی‌های عجیب و غریبش به او اجازه می‌دهند تا درون و اطراف بدنش پورتال ایجاد کند. به شکلی که مشت زدن به او می‌تواند کاری کند دست و پاهایتان از مکان دیگری سر در بیاورند. شما می‌توانید پوسترهای جدید انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse با محوریت شخصیت‌های مختلف از جمله The Spot و Spider-Cat را در ادامه مشاهده نمایید:

اندی سمبرگ (اسکارلت اسپایدر)، اسکار آیزاک (اسپایدرمن ۲۰۹۹)، جیک جانسون (پیتر بی. پارکر)، شامیک مور (مایلز مورالز)، برایان تایری هنری (جفرسون دیویس؛ پدر مایلز)، لورین وِلـِز (ریو مورالز؛ مادر مایلز)، دنیل کالویا (اسپایدر پانک) و هیلی استاینفلد (گوئن) از صداپیشگانی هستند که در این عنوان حضور دارند.

در حال حاضر می‌دانیم سری انیمشین‌های مرد عنکبوتی سونی یک سه‌گانه هستند. قسمت اول این مجموعه که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد «به درون دنیای عنکبوتی» (Into the Spider-Verse) نام داشت. حال می‌دانیم که ۲ دنباله برای این عنوان تایید شده است که به ترتیب Across the Spider-Verse و Beyond the Spider-Verse نام دارند.

در نهایت باید اشاره کنیم انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) و انیمیشن Beyond the Spider-Verse در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در سینماها اکران خواهند شد. از طرفی انیمیشن کوتاه The Spider Within هم در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی نمایش داده خواهد شد. این جشنواره از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ ژوئن (۲۱ تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۲) در فرانسه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://cinemajaryan.ir/?p=29557

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • خوشحالیم که «سینما جریان» را انتخاب کرده‌اید.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و یا به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نمی‌شود.

logo-samandehi