• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

گمانه‌زنی‌ها تایید شد؛ «تاپ گان ۳» ساخته می‌شود

  • کد خبر : 38317
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
گمانه‌زنی‌ها تایید شد؛ «تاپ گان ۳» ساخته می‌شود
سینما جریان | «تاپ گان ۳» در دست ساخت است و ممکن است تام کروز به منطقه خطر بازگردد.

اکران «تاپ گان ۲» با موفقیت‌های زیادی برای تام کروز و پارامونت همراه بود و حالا ساخت فیلم «تاپ گان ۳» به صورت رسمی تایید شده است.

پارامونت از اِرن کروگر، یکی از نویسندگان «تاپ گان: ماوریک» استفاده کرده است تا روی فیلمنامه ای برای دنباله این فیلم پرفروش اکشن کار کند. استودیو همچنین امیدوار است که جوزف کوسینسکی کارگردان «تاپ گان: ماوریک» برای قسمت دیگری از این مجموعه به کابین خلبان بازگردد و احتمالاً در این فیلم مایلز تیلر و گلن پاول، همبازی‌های جوان‌تر کروز هم برای هیجان بیشتر به ارتفاعات خواهند رفت. بحث درباره فیلمنامه جدید از اواخر سال گذشته آغاز شد. هنوز چند مانع برای پیشروی وجود دارد، کروز و شرکت باید نسخه نهایی را امضا کنند.

این خبر چند روز پس از آن منتشر شد که کروز اعلام کرد که قراردادی غیر انحصاری برای ساخت فرنچایز و فیلم‌های اصلی برای برادران وارنر امضا کرده است. این پیمان همچنان به کروز اجازه می دهد تا برای شرکت های دیگری مانند پارامونت و یونیورسال کار کند.

«تاپ گان: ماوریک» برای چندین دهه تلاش کرد راهی برای بازگرداندن کروز در هوانوردان پیدا کند. این فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم شد و نزدیک به ۱٫۵ میلیارد دلار فروخت و محبوب‌ترین فیلم دوران حرفه‌ای کروز شد. کروز همچنین فرنچایز «ماموریت غیرممکن» را در پارامونت بازی می‌کند.

فیلمبرداری از اواخر پاییز آغاز شده بود و تام کروز و پارامونت انتظار تکرار موفقیت‌های قبلی را دارد. «تاپ گان: ماوریک» در سال ۲۰۲۲ اکران بسیار موفقی در باکس آفیس داشت و جان دوباره‌ای به سینمای آمریکا پس از دوران پاندمی کرونا بخشید.

اگر فیلم‌برداری «تاپ گان۳» در سال ۲۰۲۴ صورت گیرد، می‌توان انتظار داشت که در سال ۲۰۲۵ در سینماها اکران شود.

لینک کوتاه : https://cinemajaryan.ir/?p=38317

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • خوشحالیم که «سینما جریان» را انتخاب کرده‌اید.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و یا به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نمی‌شود.

logo-samandehi