• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

درباره بازیگران سریال «مرداب»

  • کد خبر : 38671
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
درباره بازیگران سریال «مرداب»
سینما جریان | سریال معمایی «مرداب» با حضور تعداد قابل توجهی از بازیگران مطرح سینما و سریال به طور اختصاصی از فیلم نت پخش می شود.

اگر از علاقمندان به سریال های جنایی-معمایی باشید می توانید به فیلم نت بیاید و محصول اختصاصی «مرداب» ساخته برزو نیک نژاد را تماشا کنید. تاکنون ۱۵ قسمت از سریال پخش شده و هر چهارشنبه ساعت ۸ صبح قسمت جدید آن پخش می شود.

«مُرداب» محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و به تهیه‌کنندگی محمد شایسته است. نخستین قسمت از این سریال از چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم‌نت پخش شد و سریال هنوز در حال پخش است و به جاهای حساس آن رسیده است.

سریال «مرداب» بازیگرانی همچون پانته‌آ پناهی‌ها، شهرام حقیقت‌ دوست، مجتبی پیرزاده، حامد کمیلی، ستاره پسیانی، الهام اخوان، الیکا ناصری، یسنا میرطهماسب، آرش ظلی‌پور، محمود نظرعلیان، مجید پتکی، صفر محمدی، امیر جعفری در نقش “شکیب” و مهدی هاشمی را در فهرست بازیگران خود دارد.

نویسندگان سریال مرداب افشین صادقی و پدرام افشار هستند و یکی از نقاط قوت سریال فیلمنامه آن است که با خرده داستان ها و توجه به نقش های مختلفی که در طول قصه حضور دارند باعث شده است داستان محوری پردقرت تر جلو رود. همچنین از آنجا که هر شخصیتی قصه خاص خودش را دارد، مخاطب برای دنبال کردن سریال انگیزه بیشتری پیدا می کند.

نقش شهرام حقیقت‌دوست در سریال مرداب

شهرام حقیقت دوست در سریال «مرداب» نقش یک پسر شمالی را بازی می کند که به شغل نعش کشی مشغول است. خواهر او که دختر زبر و زرنگی است در بازار ماهی فروشان کار می کند و رابطه این دو نفر بسیار صمیمی و مهربانانه است.

شهرام حقیقت دوست در نقش ایرج شخصیتی بامزه را بازی می کند که برخلاف خواهرش قصد ندارد وارد خلاف های بزرگ و پردردسر شود و به کلاهبرداری های کوچک قانع است. او با اینکه بچه شمال و مرداب است ولی از آب می ترسد و همین ترس درنهایت کار دست او می دهد.

فراز و فرودهای این شخصیت در داستان سریال زیاد است و از نقش هایی است که در پیشبرد داستان نقش دارد. شهرام حقیقت دوست سعی کرده است این نقش را به خوبی ایفا کند و زوج این خواهر و برادر توانسته اند حال و هوای خوبی به سریال بدهند.

ایرج در ماجرای دزدی یک کتیبه تاریخی با خواهرش همدست می شود که این ماجرا برایش خیلی گران تمام می شود.

 

نقش پانته‌آ پناهی ها در سریال مرداب

پانته آ پناهی ها در نقش آفاق یکی از شخصیت های کلیدی سریال «مرداب» را بازی می کند. او دختر شمالی زرنگی است که می خواهد پولدار شود و از ایران برود. طبیعتا برای چنین هدفی فروش ماهی شغل مناسبی نیست و حالا حالاها او نمی تواند به مقصد برسد پس تصمیم می گیرد با خلاف و تلکه گیری پولی به جیب بزند. او با همدستی برادرش ایرج کارها را پیش می برد ولی ورود آنها به یک معامله بزرگ قاچاق باعث می شود بازی بزرگتری را رقم بزنند.

پناهی ها در این سریال با لهجه شمالی حرف می زند و از بازیگرانی است که نقشش را به خوبی ایفا کرده است. همچنین چون او باید بخشی از داستان را زیر مرداب پیش ببرد در صحنه هایی می بینیم که در حال شنا زیر اب است که البته از جلوه های ویژه استفاده شده است، اما به نظر می رسد قایقرانی پانته آ پناهی ها برای این سریال خوب شده است.

آفاق خلافکاری است که بیشتر از اینکه از او بدمان بیاید، دوستش داریم و وقتی قصه او در سریال دنبال می شود علاقه بیشتری به دیدن اثر داشته باشیم.

زوج او و شهرام حقیقت دوست نقش خواهر و برادر را به خوبی ایفا کرده اند.

 

 

نقش حامد کمیلی در این سریال

حامد کمیلی در نقش پلیسی بازی می کند که معلوم نیست بالاخره فاسد است یا در همکاری با رئیسش وارد یک عملیات بزرگ شده است. او که از همسرش جدا شده یک روز فرزندش را برای نگهداری نزد خود می برد ولی این سرآغاز مشکلات و غم های بزرگ برای او است.

سرگرد صدرا فتحی نقشی است که حامد کمیلی آن را ایفا می کند. حامد کمیلی برای صحنه هایی از سریال سوار موتور می شود و موتورسواری حرفه ای می کند. همچنین رگه هایی از عشق بین صدرا و آفاق شکل گرفته است که البته خیلی به آن پرداخته نمی شود.

 

نقش ستاره پسیانی در سریال مرداب

ستاره پسیانی دامپزشکی است که از بچگی یتیم بوده و شکیب که مرد پرقدرت این سریال است او را زیر پر و بال خودش گرفته و سپس به خانواده آشنایی داده که بزرگش کنند. او همسر کوهیار وکیل شکیب هم است.

گلرخ خیلی میانه ای با شکیب ندارد و فکر می کند او گاوداری و واردات اسب را بهانه ای برای کسب و کاری ناسالم کرده است. گلرخ دائما به شوهرش می گوید که از زیر سایه شکیب بیرون بیاید و شغل خودش را دنبال کند. این زوج یک دختربچه دارند که شکیب او را نوه خود می داند و خیلی هم دلبسته اوست.

گلرخ در قسمت هایی از سریال حضور ندارد و از نقش هایی است که کمک می کند شخصیت های اصلی قصه معنادارتر شوند.

 

 

نقش مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده در نقش کوهیار و همسر گلرخ، پسرخوانده شکیب است. او نیز پسربچه های یتیم بوده که شکیب به سرپرستی گرفته و چون عاشق گلرخ بوده است علیرغم مخالفت پدرمادر ناتنی گلرخ با او ازدواج کرده است.

کوهیار دست راست شکیب است که برنامه های خلاف او را پیش می برد؛ گرچه چندان هم توانایی کار خلاف ندارد و اغلب کارهایی که به او سپرده می شود با مشکلاتی پیش می برد که باعث عصبانیتشکیب و اختلاف آنها می شود.

کوهیار برادر کوچکتری به نام کیوان دارد که با هم در دم و دستگاه شکیب کار می کنند. کوهیار همواره ناگزیر است مراقب کیوان باشد که مقابل شکیب نایستد. این دو برادر رابطه عاطفی خوبی با هم دارند و کوهیار همیشه سعی دارد از برادرش محافظت کند.

 

 

نقش الهام اخوان در سریال the marsh

الهام اخوان در نقش ویدا خلافکاری است که به واسطه کوهیار در دم و دستگاه شکیب کار می کند. البته در همان ابتدایی که این دو شخصیت با هم رو به رو می شویم می فهمیم که او رابطه عاطفی با کوهیار دارد؛ رابطه ای که قدیمی تر از گلرخ همسر کوهیار است.

ویدا عادت دارد آدامس بجود و با اغواگری کارها را پیش ببرد. او با نزدیک شدن به صدرا او را که به نظر می رسد پلیس رشوه بگیری است وارد یک پرونده بزرگ می کند.

یکی از ویژگی های سریال «مرداب» این است که بازیگران نقش های مختلف در داستان جای مهمی دارند و کمک می کنند فضای جنایی-معمایی اثر جلو برود. ویدا نیز از آن دست شخصیت هاست که بخش های مهمی از داستان به او و کنش هایش وابسته است.

 

 

نقش امیر جعفری در سریال مرداب

امیر جعفری را می توان نقش اول سریال «مرداب» دانست. شکیب خلافکاری که دست به معاملات بزرگ می زند و پول زیادی هم از این راه به دست آورده است. او سعی دارد از خود وجهه یک لوطی بامرام هم نمایش دهد به همین دلیل در ظاهر به خیریه ها کمک می کند و بچه های بی سرپرست و یتیم را زیر پر و بال خودش می گیرد؛ گرچه این کارها را چندان بی مزد و منت هم انجام نمی دهد.

شکیب عاشق زنی بوده که مرده و پس از او زن دیگری را به طور جدی وارد زندگی خود نکرده است. اطرافیان شکیب از او حساب می برند.

نقش مهدی هاشمی

مهدی هاشمی بازیگر دوست داشتنی سینمای ایران در سریال «مرداب» نقش آقای فیاض را بازی می کند و از جمله شخصیت هایی است که از همان قسمت اول وارد داستان شد و قصه را پیش برد. گرچه او از قسمت های بعدی کمرنگ شده ولی وقتی سریال به نیمه رسید دوباره برگشته و مشخص است که قرارست اتفاقات مهمی را رقم بزند.

مهمترین دلیل کنشگری فیاض، کشته شدن پسرش به دست باندهای خلافکاری است و حالا او به دنبال انتقام گرفتن از آنهاست و به همین دلیل با باند شکیب مواجه می شود. ایرح و آفاق هم در همان قسمت اول سریال با او آشنا می شوند و فکر می کنند سر او کلاه گذاشته اند ولی ماجرا به این سادگی ها هم نیست.

نقش فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان نقش خالد خلافکار مطرحی را بازی می کند که با شکیب در رقابت و حتی دشمنی است. ما خیلی کم قائمیان را تا اینجای سریال دیده ایم. یکی از شاخصه های این شخصیت این است که مشکل حنجره دارد و با دستگاه صحبت می کند.

نقش الیکا ناصری در سریال the marsh

الیکا ناصری را می توان از چهره های بازیگری دانست که سریال «مرداب» برای او سکوی پرتاب است. او در نقش صبا بازی می کند که از زندان آزاد می شود و شکیب او را وارد کارهای خودش می کند. در همان ابتدای راه او و کیوان وارد رابطه عاطفی می شوند. همچنین تعلیقی درباره رابطه صبا و شکیب هم شکل می گیرد که برای حل این معما باید سریال را تماشا کنید.

 

نقش یسنا میرطهماسب

یسنا بازیگر جوان سینمای ایران در سریال برزو نیک نژاد در نقش کیوان ظاهر شده است. او برادر کوهیار است که برای شکیب کار می کند. کیوان گرچه وارد کارهای خلاف شکیب شده است ولی دلش با شکیب و خلافکاری نیست. با آمدن صبا زندگی کیوان متحول می شود و حتی مقابل شکیب می ایستد.

لینک کوتاه : https://cinemajaryan.ir/?p=38671

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • خوشحالیم که «سینما جریان» را انتخاب کرده‌اید.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و یا به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نمی‌شود.

logo-samandehi