• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
فرزاد فرزین:

می‌خواهم در فیلم و سریال‌های بیشتری دیده شوم

  • کد خبر : 35103
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
می‌خواهم در فیلم و سریال‌های بیشتری دیده شوم
سینما جریان | فرزاد فرزین درباره فعالیتش در حوزه بازیگری معتقد است: دو حوزه موسیقی و بازیگری، با هم ارتباط و تداخلی ندارند و دلیل پرکارتر شدنم، تصمیمی قطعی‌ است که در ارتباط با کار تصویر گرفته‌ام و می‌خواهم در فیلم و سریال‌های بیشتری دیده شوم.

فرزاد فرزین که سابقه حضور جلوی دوربین در مقام بازیگر را در سریال‌هایی همچون «مانکن»، «عاشقانه» و «ملکه گدایان»  دارد، در رئالیتی شو «شبهای مافیا ـ زودیاک» به عنوان بازیکن، حضور داشته تا در کنار موسیقی و بازیگری، حوزه سرگرمی را هم به تجربه‌هایش اضافه کند.

یکی از تفریحات من، بازی مافیاست

فرزاد فرزین با بیان اینکه مافیا بازی مورد علاقه‌اش است به حضورش در «شب‌های مافیا» اشاره کرد و در این زمینه گفت: یکی از تفریحات من، بازی مافیاست. در این سال‌ها، حضور در سری‌های مختلف این بازی به من پیشنهاد شده بود، اما بنا به دلایلی، نمی‌خواستم در رئالیتی‌شو حضور داشته باشم و حتی ممکن است که «شب‌های مافیا» آخرین رئالیتی‌شوی غیرموسیقایی باشد که در آن شرکت می‌کنم. اما این بار با توجه به سناریوی بازی و علاقه‌ای که به این بازی داشتم، برایم جذاب بود که در آن حضور داشته باشم. زودیاک، یک بازی استنتاجی است که نحوه بازی در آن با حالت رئال بازی، فرق می‌کند. به نظرم برنامه جالبی است و خدا را شکر مردم هم با آن ارتباط برقرار کرده‌اند.

این خواننده موسیقی پاپ، خودش را مخاطب پروپاقرص نمایش خانگی دانست و افزود: هر کار خوبی که در نمایش خانگی منتشر شود را دنبال می‌کنم. خودم هم تجربه چندین کار در نمایش خانگی را دارم و از تجربه این فضا راضی بوده‌ام.

بازیگر نقش بهرام در سریال «مانکن»، با اشاره به تفاوت‌ فضای نمایش خانگی با سینما، نمایش خانگی را پرمخاطب‌تر دانست و افزود: در سال‌های اخیر، نمایش خانگی بیشتر رصد می‌شود. در کشورهای مدرن هم مردم بیشتر به سمت نمایش خانگی می‌روند و مجموعه کاملی است برای کسانی که می‌خواهند یک فضای تصویری کامل در زمینه‌های مختلف فیلم و سریال، برنامه‌های ورزشی و موسیقایی را دنبال کنند.

در زمینه ساخت برنامه‌های موسیقی ضعف وجود دارد 

وی ایجاد تنوع در تولیدات نمایش خانگی و گسترش محصولات در حوزه‌های ورزشی و موسیقی را اتفاق مثبتی دانست و اظهار کرد: این‌کار جزو قواعد کار وی او دی‌هاست و در مثبت بودنش هیچ شکی نیست. در همه جای دنیا هم طرفدار دارد. بحثی که باید مورد توجه باشد، کیفیت تولیدات است. اگر برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف مانند موسیقی، رئالیتی شو، آموزش و حتی کودک و سایر حوزه‌ها با کیفیت بالا تولید و پخش شوند، قطعا این اتفاق مثبت است. به نظر من در زمینه ساخت برنامه‌های مربوط به موسیقی، کمی ضعف وجود دارد؛ چون کسی که این برنامه‌ها را می‌سازد باید خودش هم در موسیقی سررشته داشته باشد که برنامه با کیفیت بهتری ساخته شود.

او در ادامه به محتواهای ایرانی که مشابه برنامه‌های خارجی هستند اشاره کرد و کپی‌برداری موفق از ایده‌های خارجی را اتفاق مثبتی دانست و تشریح کرد: در خیلی از کشورها تولیدات مشابه و کپی‌برداری از برنامه‌های پرطرفدار وجود دارد. اگر به شکل درست از برنامه‌های معروف دنیا، کپی‌برداری کنیم و بتوانیم با کیفیت خوبی، آن‌ها را بسازیم، به مخاطبمان احترام گذاشته‌ایم.

بازیگری را ادامه می‌دهم

فرزین در پایان درباره فعالیت خود در شبکه نمایش خانگی و سینما توضیح داد: من از سال ۸۵ روی پرده سینما بوده‌ام، اما دلیل پرکارتر شدنم، تصمیمی قطعی‌ است که درخصوص کار تصویر گرفته‌ام و می‌خواهم در فیلم و سریال‌های بیشتری دیده شوم و  الان در حال کسب تجربه‌ام. اما به طور کلی از نظرم دو حوزه موسیقی و بازیگری، با هم ارتباط و تداخلی ندارند. البته که ممکن است زمان همدیگر را کمی بگیرند اما مدیریت کردن آن به خود فرد برمی‌گردد که من تلاش می‌کنم در این دو حوزه، مفید کار کنم. امیدوارم در آینده، کارهای بهتری در حوزه بازیگری انجام دهم.

لینک کوتاه : https://cinemajaryan.ir/?p=35103

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • خوشحالیم که «سینما جریان» را انتخاب کرده‌اید.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و یا به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نمی‌شود.

logo-samandehi