• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3

همه چیز درباره سریال «دفتر یادداشت»

  • کد خبر : 38268
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
همه چیز درباره سریال «دفتر یادداشت»
سینما جریان | اگر علاقمند به سریال های فانتزی و جنایی هستید و همچنین کمدی‌پسند نیز هستید، سریال «دفتر یادداشت» پیشنهاد ما به شماست.

سریال دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری از جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ پخش اختصاصی خود را از فیلم‌نت آغاز کرده و هر هفته جمعه ها حوالی ظهر پخش می شود.

قصه کلی سریال دفتر یادداشت چیست؟

در خلاصه داستان رسمی سریال آمده است: ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آنها ناخواسته به پرونده قتل‌‍‌های زنجیره‌ای باز می‌شود؛ پرونده‌ای که با ورود آنها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود، اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مرتبا همه‌چیز و همه‌کس را از خاطر می‌برد.

ژانر فیلم دفتر یادداشت

سریال «دفتر یادداشت» در ژانر جنایی‌ فانتزی ا‌ست.

بازیگران سریال دفتر یادداشت

بازیگرانی همچون رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی، پاشا رستمی، فریبا متخصص، مریم سعادت با حضوری درخشان از شمسی فضل الهی و با هنرمندی داریوش کاردان و آزیتا حاجیان در آن ایفای نقش می‌کنند.

شاخصه مهم این سریال کمدی

اولین حضور رضا عطاران در دوران پلتفرم‌های پرمخاطب محسوب می‌شود.

با پخش این سریال رکورد مخاطب و بازدید در فیلم نت شکسته شد.

طراحی صحه این کار که متناسب با فضای فانتزی آن صورت گرفته است از شاخصه های مهم سریال است که مورد استقبال تماشاگران نیز قرار گرفته و غالبا در واکنش های مجازی بدان اشاره می کنند. دیگر نکته ای که در این سریال به چشم می خورد تیتراژ ابتدایی آن است که در قالب انیمیشن و با صورت خمیری ساخته شده است. موسیقی جنایی روی این تیتراژ متفاوت و فانتزی حال و هوای خاصی ایجاد می کند.

جالب است بدانید کیارش اسدی زاده همزمان سریال «هفت» را از پلتفرم دیگری در حال پخش دارد و با پخش ۲ سریال همزمان در حال رقابت با خودش است!

لینک کوتاه : https://cinemajaryan.ir/?p=38268

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • خوشحالیم که «سینما جریان» را انتخاب کرده‌اید.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و یا به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نمی‌شود.

logo-samandehi