• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4
حدود یک ساعت بیشتر از انیمیشن کلاسیک محصول ۱۹۸۹ میلادی

فیلم The Little Mermaid طولانی‌ترین بازسازی تاریخ دیزنی است

  • کد خبر : 28361
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۰۳
فیلم The Little Mermaid طولانی‌ترین بازسازی تاریخ دیزنی است
سینما جریان | به تازگی مدت زمان فیلم The Little Mermaid فاش شد. بدین ترتیب این لایو اکشن به طرز قابل توجهی از انیمیشن کلاسیک «پری دریایی کوچولو» که در سال ۱۹۸۹ منتشر شده طولانی‌تر است.

طبق گزارش AMC Theatres تماشای فیلم «پری دریایی کوچولو» ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه (۱۳۵ دقیقه) به طول می‌انجامد. این در حالی است که مدت زمان انیمیشن اصلی ۱ ساعت و ۲۳ دقیقه (۸۳ دقیقه) بوده که در نتیجه این بدان معنی است که لایو اکشن اقتباسی این عنوان ۵۲ دقیقه طولانی‌تر خواهد بود.

لایو اکشن The Little Mermaid «پری دریایی کوچولو» که اقتباسی از انیمیشنی به همین نام محصول سال ۱۹۸۹ میلادی به شمار می‌رود قرار است داستان آریل (هلی بیلی) و معامله‌اش با اورسولا جادوگر شیطانی (ملیسا مک‌کارتی) را به نمایش بگذارد. آریل که طی اتفاقاتی دلباخته شاهزاده اریک (جونا هاور-کینگ) می‌شود تصمیم می‌گیرد تا در عوض داشتن پاهایی برای قدم نهادن بر خشکی، صدایش را از دست بدهد. با این حال جادوگر بدذات به او تنها سه روز فرصت می‌دهد تا عشقش را به اریک بفهماند و حس متقابلی نیز از او دریافت کند. اگر آریل در انجام این کار موفق نشد دوباره به یک پری دریایی تبدیل و مجبور است تا آخر عمر برده‌ی اورسولا شود.

فیلم The Little Mermaid

لازم به ذکر است قبل از اکران لیتل مرمید، دیزنی قرار است لایو اکشن Peter Pan & Wendy را در تاریخ ۸ اردبیهشت ۱۴۰۲ از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس به نمایش بگذارد. این فیلم داستان دختری جوان به نام وندی (اور گابو اندرسون) را روایت می‌کند که با سرپیچی از خواسته‌های والدینش برای رفتن به مدرسه‌ای شبانه روزی به همراه ۲ برادر کوچک‌ترش سر از سرزمین نورلند جادویی در می‌آورد. او در آن‌جا با پسری به نام پیتر پن (الکساندر مولونی) و تینکر بل (یارا شهیدی)؛ پری کوچک آشنا می‌شود. آن‌ها در طی ماجراجویی خود با یک ناخدای دزد دریایی خبیث (جود لا) روبه‌رو می‌شوند و اتفاقات هیجان‌انگیز و واقعا خطرناکی را تجربه می‌کنند.

افسار فیلم لایو اکشن «پری دریایی کوچولو» را راب مارشال به دست گرفته است. او که تا پیش از این به واسطه‌ی کارگردانی آثار موزیکال و بلاک باستری برای دیزنی موفق شده تا نامزد جایزه اسکار بشود حال قرار است نسخه‌ی خود از داستان آریل و اتفاقاتی که گاها در عمق اقیانوس‌ها و اغلب در خشکی روایت می‌شود را به مخاطبان ارائه دهد.

فیلم The Little Mermaid در تاریخ ۲۶ مه/می ۲۰۲۳ (۵ خرداد ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد.

لینک کوتاه : https://cinemajaryan.ir/?p=28361

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • خوشحالیم که «سینما جریان» را انتخاب کرده‌اید.
  • دیدگاه های شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا و یا به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نمی‌شود.

logo-samandehi